Guidance in online marketing

De beste voersamenstelling

Online marketing is een essentieel onderdeel van de moderne bedrijfsvoering. Helaas is niet elke ondernemer hiervan doordrongen, of haalt hij simpelweg nog te weinig ROI (return on investment) uit zijn huidige online marketing activiteiten. Je kunt kiezen uit vele online marketing activiteiten, die het best passen bij jouw strategie. Vergelijk het met voer: je kiest die ingrediënten die samen het beste voer voor je kudde opleveren. Ik help je graag bij het samenstellen van dat voer!

Online marketing

Online marketing bevat eigenlijk alle marketing activiteiten die het medium ‘internet’ centraal stellen. Steeds meer consumenten maken gebruik van internet om hun aankopen te doen en hun informatie in te winnen. Zodat ook een steeds groter deel van de marketingbudgetten wordt besteed aan de nieuwe media in plaats van aan de traditionele marketing. Ik heb alle kennis in huis om je op het vlak van dit specialistisch vakgebied maximaal bij te staan.

Strategie

Alles wat je doet op het gebied van (online) marketing moet aansluiten bij je gekozen strategie. Wat wil je bereiken? Meer bezoekers, meer conversies of meer rendement? Afhankelijk van het doel en de strategie kun je meerdere wegen bewandelen. Samen met jou breng ik deze strategie voor je in kaart, zodat je de juiste keuzes kunt maken.

Een optimale mix

Online marketing omvat vele verschillende activiteiten. Het is zaak dat we uit al die mogelijkheden de mix kiezen die het best past bij jou en je beoogde doelstellingen. Daarbij verkennen we samen opties als zoekmachine adverteren (SEA; search engine advertising), Affiliate Marketing, Google Analytics, Conversie Optimalisatie (CRO), E-mailmarketing, Website usability (gebruiksvriendelijkheid) en Facebook Advertising.

 

 

 

Onze referenties